In Love Met De Push Up Van Vivelle Dop

Hallo Beauties!

Vandaag wil ik jullie vertellen over een nieuw product voor het haar dat trok mijn aandacht. Het is een klein toestel dat eruit ziet als een metalen pad, dat zal ons helpen het haar in model te brengen zonder getrek aan je haar.
Dit Wonderbra, push up effect voor het haar,  gemaakt door de Franse firma Vivelle Top.

Eens zag ik dat het gebruik van deze gadgets in de parades, maar ik moet wel bekennen zoiets was ik nog niet tegengekomen in de beauty wereld. Toch zou ik willen zeggen dat het bijna onmisbaar is in onze beauty kast, anders dan onze grootmoeders douches die niet erg hol in de kunst van het haar, maar we willen pronken met een vrouw kijkend en geïnspireerd door de rockabilly en een pin-up haarlook.

De instructies lijkt in het gebruik van de push up dus  eenvoudig is en heeft geen belangrijke complicaties. Maar ik vrees dat, afhankelijk van waar we het implantaat inbrengen zal je zien of een andere te krijgen. Ik bedoel, als we het nogal gezet in het midden van het centrum van je hoofd te krijgen het rots effect. Echter, als je naar de foto’s kijkt, zal zeker het uiterlijk rockabilly zijn.

Dan moeten we gebruik maken van haarlokken die behoren tot de pony en bakkebaarden, perfect glad, te dekken, waardoor het verkrijgen, in slechts een paar minuten, dat soort uitpuilende, licht retro-chic waar we van houden. Ten slotte kan komen met de rest van het haar een lage paardenstaart of een knot.

Naar boven, de push up gaat ook met een mooie en kleurrijke sjaal om je hoofd (zoals in het afgelopen voorjaar-zomer 2013 modeshow van Dolce & Gabbana). Als je plezier en naïeve stijl van Pin Up graag omhoog zijn er geen excuses, omdat de prijs van de Push Up Vivelle Dop is van € 4,39.

Hadden jullie al van de push up effect voor je haar van Vivelle Dop gehoord?

Veel liefs van mij, Isabel XoXo

 

Geef een reactie

