Kiko Presenteert Nieuwe Scrubs: Face Exfoliation

Hallo Beauties!

Maar hoe ik het  heel graag hebt over het nieuws van Kiko Cosmetics, en helaas niet te koop is in Nederland, dus koop ik mijn Kiko-Make-up in de winkel in Spanje als ik daar op vakantie ben! Hoe dan ook, na het bekijken van een aantal make-up producten, als zodanig, deze lente-zomer 2013, ook om te praten over het bereik van de behandeling en huidverzorging.
Nu is het de beurt om te praten over een ander nieuw merk, zoals Kiko Face Exfoliation een gezichts lijn uitsluitend gewijd is aan het gezicht afschilfering.  Lees hieronder verder.

Anti-Age Peeling

Ten eerste hebben we te maken met Anti-Age Peeling die als voornaamste functie is het glad maken en fleuren van de huid, het verwijderen van dode cellen, het stimuleren van vernieuwing en huid wellness.
Dit is een exfoliërende oleogel tijdens het aanbrengen wordt een serum rijk aan actieve ingrediënten met een voedende en anti-aging. Ik wil  het heel graag al hebben, zeg ik niets meer. Het is dankzij de voedingsstoffen en actieve ingrediënten van anti-aging, exfolieert de huid, helpt om dode cellen te verwijderen en vernieuwing te stimuleren.
Sindsdien heb ik helemaal begrepen en serieus genomen te worden dat de zorg anti-age van een paar jaar.

3D Lifting Gommage

En nu is de 3D Lifting Gommage, het is gewoon met de naam die ik wil stellen. Dit is een verfrissende exfoliërende gel, die het scrubben van het gezicht en stimuleert de bewustwording van de huid.
Dit wordt ook gel, zoals hierboven. Eerst is een lichte verzachtende crème en dat na de verwerkingstijd wordt over exfoliating granules, plastics en effectief voor een diepere peeling. Dus de huid vrij is van onzuiverheden, en zachte koeler bereiden de huid voor de volgende behandelingen.

Cleansing  Scrub

En tot slot, laat ik het verkwikkende exfoliërende reiniger, die de huid van make-up en vuil bevrijd die dode cellen reinigt. Gel textuur en heeft ook, net als de twee vorige, wordt ook omgezet in een lichte aanraking reinigingsmiddel water.Is het eerst de ene kant en uiteindelijk op de andere kant van het gezicht.

In dit geval is dit een product dat diep reinigt te bevatten natuurlijke extracten met verzachtende eigenschappen worden gecombineerd met pellets, de vrijgekomen onzuiverheden en dode cellen. Kom naar een scrub te gebruiken, maar we kunnen het niet onderschatten.


Zeg dat drie exfoliërende niet ook parabenen bevatten en ze zijn niet-comedogeen, dus het veroorzaakt geen onvolkomenheden in de stijl van puistjes of mee-eters.
Kom op, dat moet worden toegevoegd aan het boodschappenlijstje, wat remedie! Als ik zwak ben in de geest met betrekking tot cosmetisch probleem. Daarnaast zijn er drie nieuwe exfoliërende Kiko, zoals u zich kunt voorstellen, hebben een geweldige prijs als ze komen in verpakkingen van 75 ml (die voor een scrub) voor slechts € 6,90. Ik  hoop dat er snel een winkel in Nederland van Kiko Cosmetics wordt geopend! Ik bestel nu zodan wel eens online bij kiko store.

Is online te koop bij Kiko Cosmetics

Wie kent Kiko ? De Make-up lijn volg ik sowieso, maar zal snel willen kennismaken met de gezichts lijn!

Veel liefs van mij, Isabel XoXo

Voor het eerst verschenen op Beauty Impulses.

Geef een reactie

