Vernieuw Jezelf Met De Beste Voeding Voor De Lente

Hallo Beauties!

Ik ben het winterse weer zat en ook al zitten we al nu weer in de lente, het weer zit dus niet mee, het begin van de lente is voor mij altijd een seizoen van vernieuwing, van het gevoel lichter, niet alleen omdat ik dan eindelijk van mijn dikke jas af bent, omdat ik ook hunkert naar meer rauw voedsel of gewoon de uitwerkingen ervan , waarmee het lichaam te reinigen en te vullen met vitamines.

Groen ik wil je groen

De winter is een tijd waarin we de neiging om maaltijden algemeen meer overvloedig en zwaar, dus wanneer de temperaturen beginnen te stijgen is een goed moment om meer groene bladgroenten, die ons helpen om te debuggen door zijn gehalte aan chlorofyl  te eten.

Ze zijn in het seizoen snijbiet, spinazie, andijvie, alle soorten sla, rucola, waterkers … Die rijk zijn aan antioxidanten en ook verschillende vitamines, vitamine K Inclusief deelnemer in de bloedstolling, waarmee we kleine spataderen of grote spataderen voorkomen.

Maar maak je geen groene voedingsmiddelen daar te beëindigen, kunnen we nog steeds gezond eten en vooral zeer licht van gewicht dankzij de courgettes, prei, kool, asperges, erwten, bonen en groene paprika’s, artisjokken en selderij. Rijk aan water te hydrateren en overvloedig in vitamine C, die beginnen met een mooie huidskleur te krijgen.
Zelfs als we beginnen met de voorbereiding ons lichaam aan de zon, en ook beginnen de tomaten en wortelen, twee belangrijke bronnen van carotenoïden. Dat de productie van melanine bevorderen te vinden is.

En voor fruit, warme kleuren

Om de beste vruchten te erkennen dat je in het voorjaar zit, degene die verder gaan van rood naar oranje naar geel. Abrikozen, perziken, aardbeien, aardbeien, sinaasappelen, grapefruit, rode appels, kaki, pruimen en eind Mei  heerlijke kersen.
Ze hebben allemaal vezels, zoete smaken wanneer we willen, net als veel water en weinig calorieën in groenten. Ook Naast bevatten beta-caroteen, onze huid aan de zon-bestendig en vitamine A, C en E, de vorming van welke trigger-collageen en geven ze elasticiteit aan je huid.
Voor de warmere dagen zijn de meeste wenselijke, maar als het voorjaar is alles wat we kunnen ze gebruiken om goede smaak te geven aan stoofschotels, gebakken of gestoofd of die bereid zijn met wat bruine suiker of honing.
En als u zin ​​heeft een verfrissende en smakelijke sap met welke achter te laten van de winter en welke smaken dan ook, niet nalaten van de selderij, wortel en oranje afwerking proberen voor het beste van het jaar!

Begin je lichaam meer naar verse groenten en fruit te vragen? Verander jullie ook de voedingswijzer in de Lente?

Veel liefs van mij, Isabel XoXo

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s