Alicia Keys x Reebok Wedge Sneakers Collectie 2013

Hallo Beauties!

Een nieuwe samenwerking zal binnenkort op je pad komen! We hebben het natuurlijk over de tussen Alicia Keys en Reebok. Neem een ​​kijkje op de prachtige nieuwe seizoen alternatieven!

Alicia Keys en Reebok hebben hun krachten gebundeld om leuke variaties brengen op enkele van de meest iconische van het label stijlen voor de tweede keer rond. De nieuwe samenwerking bevestigt iets wat we allemaal langs vermoedde: de populariteit van de wig sneakers is niet vervaagd een beetje sinds afgelopen zomer toen de stijl begon willen beleggen. De nieuwe samenwerking tussen Alicia Keys en Reebok bevestigt de ster kwaliteiten als ontwerper en brengt een aantal interessante en moderne allure die niet kan onopgemerkt blijven.

Voor Alicia Keys multitasking is geen probleem, maar een stimulans voor innovatie en creativiteit: “De freestyle is altijd een deel van mijn stijl, dus ik ben erg enthousiast om het te geven nog meer van een rand. Ik ben diep onder zich geïnspireerd voelde dit jaar met het nieuwe album, tour en alles wat er gaande is in mijn leven. Creativiteit is grenzeloos in zijn mogelijkheden en ik vind het geweldig dat ik om mezelf uit te drukken in een geheel nieuwe artistieke weg door het ontwerp van deze collecties. ”
De ster heeft gekozen voor vrijmoedigheid in elk van het nieuwe seizoen alternatieven.

Degenen die zich zorgen maken over het comfort van de nieuwe sneakers of het gebrek daaraan zou moeten weten dat de nieuwe stijlen met een verborgen wig van met een geschatte 2 1/4 hak hoogte. Fans van het merk en van de ster zal kunnen kiezen uit de volgende stijlen: de Chi straat Pack, dat een gewaagde kleur blokkerend effect brengt in de schijnwerpers, een spectaculaire rode Freestyle sneaker en natuurlijk Classic Iriserende Pack, dat is geïnspireerd op Alicia Keys ‘ stadium leven.

Als deze Alicia Keys x Reebok sneakers hebben getrokken je aandacht al, moet u weten dat de nieuwe lijn zal worden ingevoerd alleen te beginnen met 1 april. De nieuwe sneakers zal beschikbaar zijn op Reebok.com. Elk van de nieuwe stijlen worden de detailhandel voor ongeveer € 69.95. Voor degenen die liever het zekere weten dat ze in staat zijn om hun favoriete paar te krijgen, is er altijd de mogelijkheid van pre-orderen. In dit geval, zal de geschatte datum van verzending zijn 5 april.

En wat vinden jullie van deze wedge sneakers collectie van Alicia Keys x Reebok?

Ik vind ze super stoer. Ik zal denk ik voor de rode wedge sneakers gaan.

Heel veel liefs van mij, Isabel XoXo

Geef een reactie

