Waarom diëten niet werken

Hallo Beauties!

Diëten geven een korte termijn oplossing, maar er zijn vele redenen waarom diëten niet het probleem oplossen op de lange termijn. Ontdek de meest voorkomende redenen waarom diëten falen.

Volgens wetenschappelijk onderzoek, ongeveer 95% van de lijners herwinnen alle gewicht dat ze verloren in 1 tot 5 jaar. De redenen waarom diëten niet werken zijn gemakkelijk te herkennen en ze kunnen van invloed zijn of u wilt of niet. Ontdek de redenen waarom diëten mislukken en ontdek hoe je gewicht kunt verliezen zonder dieet.

Redenen Waarom diëten niet werken: Ze zijn een tijdelijke oplossingen

De meeste mensen zien diëten gewoon als een snelle oplossing voor problemen die eigenlijk voortkomen uit hun hele levensstijl. Een van de belangrijkste redenen waarom diëten niet werken is dat ze niet bieden gezonde voeding tips voor de lange termijn gewicht te verliezen. Langzaam verandert de manier waarop je eet, met kleinere porties, meer maaltijden gedurende de dag en gezondere voeding doet veel meer op de lange termijn.

Waarom diëten niet werken: Beperkingen leiden tot frustaties

Diëters willen snel resultaten zien en de meest aantrekkelijke diëten zijn degenen die ernstige beperkingen op te nemen. Als je eenmaal ervaren honger en frustratie, heb je meer kans toe te geven aan de alles of niets mentaliteit of gewoon frustaties in momenten van natuurlijke zwakheid.

Redenen Waarom diëten niet werken: Ernstige Calorie Beperkingen

Ernstige calorie beperkingen leiden tot een lage energie niveaus en dat is misschien wel de belangrijkste reden waarom diëten niet werken. Als u het gevoel erger, meer moe en gefrustreerd als je op dieet bent, heb je minder kans om het plan te volgen.

Waarom diëten niet werken: Ze hebben invloed op spiermassa

Mannen zijn meer voorzichtig zijn over hun spiermassa als ze dieet, maar vrouwen niet altijd hetzelfde belang hechten aan de instandhouding ervan. Zodra spiermassa begint af te nemen, de stofwisseling daalt en je ziet steeds minder resultaten wanneer u dieet zonder het eten van de juiste eiwit-en uit te werken.

Redenen Waarom diëten niet werken: Metabolisme vertraagt

Nadat je metabolisme vertraagt, meestal na een paar dagen of een week van ernstige diëten, het gewichts verlies tarief gaat ook. Zelfs als je ervoor zorgen dat u behouden spiermassa, onvermijdelijk je metabolisme vertraagt ​​als het wordt steeds minder dan het nodig heeft, dus hoe langer je blijft op hetzelfde dieet, hoe minder gewicht je zult verliezen.

Wat in plaats van een dieet doen?

Crash diëten zijn de slechtste manier om gewicht te verliezen en doen het van nature duurt slechts een beetje meer geduld als je hebt geen gezondheidsproblemen die voorkomen dat je het verliezen van gewicht. Begin met het vervangen van snacks met gezondere alternatieven en beginnen met trainen, zelfs als dat betekent alleen lopen 15 tot 30 minuten per dag. Zodra je verliest de eerste paar kilo, voel je je meer gemotiveerd om te werken meer en eten gezonder.

Ik ben zelf 45 kilo afgevallen, en niet door een bepaald dieet! Ik ben gewoon anders gaan eten, drie keer op een dag op vaste tijden en drie keer per dag me tussendoortjes fruit eten. En super veel wandelen en niet te vergeten twee liter per dag water gedronken, het water vond ik super moeilijk, ik was het gewoon niet gewend. De sausjes, ships, snoep, koekjes heb ik laten staan want dat was ook de grootste reden waarom ik zou dik werd. Maar ook ik let er elke dag op, soms baal ik ervan, maar het is gewoon nu eenmaal zo. Wat ik steeds tegen mezelf zegt en tegen anderen, ik wil nooit meer terug naar de kilo’s waar ik vandaan kwam, never nooit meer! Van Maat 54 naar maatje 42/44, Ik ben super trots elke dag weer.

Ik denk dat iedereen voor zichzelf moet weten of ze zwaar willen blijven of willen afvallen als jij je gelukkig voelt is dat ook jouw keuze, alleen als je gezondheid gaat aantasten zou ik er wel wat aan doen, vooral als je kinderen hebt.

Heb jij ook een gewichts probleem? Laat een comment achter, ik schrijf je zeker weten terug!

Veel liefs van mij, Isabel XoXo

Geef een reactie

